jueves, 12 de abril de 2012

MANIFESTACION 14 DE ABRIL

ERABAKItik Epaitegi Konstituzionalak ETAko presoek Parot doktrinaren kontra jarritako errekurtso gehienak atzera bota izanari erantzun gisa Gernikako Akordioaren sinatzaileek hilaren 14erako egin dute manifestazio- deiarekin bat egiten dugu.

Epaitegi Konstituzionalaren erabakia euskal gizartearen konponbide eta bake nahiaren kontrako eraso bat da, eta gizartearen mobilizazioa izango da, hain zuzen ere, PPko gobernuak bidean jartzen dituen oztopo guztien gainetik, prozesua aurrera eginaraziko duen motorra,


ERABAKI se adhiere a la convocatoria de manifestación que para el 14 de abril han realizado los firmantes del Acuerdo de Gernika en respuesta al rechazo de la mayoría de los recursos interpuestos por  los presos de ETA contra la "doctrina Parot".

La decisión del Tribunal Constitucional es un ataque al deseo de soluciones y de paz de la sociedad vasca. La movilizacion de la sociedad tiene que ser el motor de avance del proceso, por encima de los obstáculos que el gobierno del PP ponga en el camino.

No hay comentarios:

Publicar un comentario